Ik heb een vraag, klacht, tip of compliment
We horen graag wat u vindt van onze zorg. Stel uw vraag of geef uw tips. Ook als u niet tevreden bent of klachten hebt, willen we dat graag weten. We kijken dan samen wat we kunnen verbeteren.
Ik heb een vraag
Hebt u een vraag? Kijk eerst bij onze veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met afdeling aanmelding & informatie
T 088 788 5015
E aanmelding@ggzingeest.nl (tip: veilig e-mailen)
Ik heb een tip of compliment
Hebt u een tip hoe wij zaken kunnen verbeteren? Bent u tevreden over uw behandeling of wilt u een medewerker van GGZ inGeest bedanken?
Laat het weten aan de afdeling aanmelding & informatie. Zij zorgen dat het op de juiste plek terecht komt.
T 088 788 5015
E aanmelding@ggzingeest.nl (tip: veilig e-mailen)
Ik heb een klacht
Bent u niet tevreden? U kunt hierover praten op de afdeling waar u in behandeling bent. Uw hulpverlener kan vragen beantwoorden, uitleg geven of proberen het probleem op te lossen. Als u het lastig vindt dit alleen te doen, kan u iemand vragen met u mee te gaan.
Wanneer u er niet uitkomt of liever niet met uw hulpverlener in gesprek gaat, kunt u ook contact opnemen met de manager van de afdeling waar u in behandeling bent. Mocht dit ook geen oplossing zijn, lees dan hieronder hoe u een klacht kunt indienen.
Zorgkaart Nederland
Wilt u andere mensen laten weten wat u van uw behandeling bij GGZ inGeest vindt? Deel uw ervaringen met GGZ inGeest dan op de website van Zorgkaart Nederland.