Translate?

Een klacht als familielid of naaste

U bent familie of naaste van een cliënt die bij GGZ inGeest en heeft een klacht.

Familie of naaste van een cliënt met vrijwillige zorg

Wanneer u een klacht heeft over de manier waarop een hulpverlener u heeft bejegend, neemt u daarover dan contact op met onze klachtenfunctionarissen. Ook wanneer u wettelijk vertegenwoordiger bent van een familielid of naaste namens wie u een klacht wilt indienen, kunt u terecht bij een van onze klachtenfunctionarissen.

Contact

Onze klachtenfunctionarissen zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag. Als zij niet in de gelegenheid zijn om de telefoon op te nemen, dan kunt u de voicemail inspreken. Er wordt dan binnen 3 werkdagen contact met u opgenomen.

T  06 2207 5934 / 06 1226 6245
Klachten.Functionaris@ggzingeest.nl (tip: veilig e-mailen)

Postadres
Klachtenfunctionaris
p/a Oldenaller
Postbus 74077
1070 BB Amsterdam

Familie of naaste van een cliënt met verplichte zorg

Krijgt uw familielid of naaste verplichte zorg volgens de Wet verplichte ggz en heeft u het idee dat een arts die uw familielid of naaste behandelt, niet naar u luistert. Of als u van mening verschilt. Neem dan contact op met de familie-vertrouwenspersoon Kathelijne Groffen.

Contact

De werkdagen van Kathelijne Groffen zijn maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

06 11261938
k.groffen@familievertrouwenspersonen.nl (tip: veilig e-mailen)

Kathelijne Groffen is aangesloten bij de Landelijke Stichting Familievertrouwenspersoon (LSFVP). Als Kathelijne op vakantie is of ziek, krijgt u hulp van een andere familie-vertrouwenspersoon van de LSFVP.